Strona główna Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych

[Archiwum] Zakup produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ramach tworzenia i odtworzenia rezerw strategicznych

2020-06-18 15:33:03

Ogłoszenie o prowadzonym rozeznaniu rynku, poprzedzającym planowane postępowanie na zakup produktów leczniczych i wyrobów medycznych oraz usługi ich przechowywania i wymiany.

Agencja Rezerw Materiałowych prowadzi rozeznanie rynku poprzedzające planowane postępowanie na zakup produktów leczniczych i wyrobów medycznych oraz usługi ich przechowywania i wymiany w magazynie farmaceutycznym Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski.

  1. Przedmiot zamówienia i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.

Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup produktów leczniczych i wyrobów medycznych wymienionych w Tabeli nr 1 (zwanych dalej „produktami”) oraz usługi ich przechowywania w magazynie farmaceutycznym Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski, w tym dokonywania wymiany przez okres 3 lat od dnia odbioru produktów przez Agencję, za wynagrodzeniem ustalonym przez Strony w drodze negocjacji.

Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych wymienionych w Tabeli nr 1 (zwanych dalej „produktami”) do magazynu farmaceutycznego wskazanego przez Agencję zlokalizowanego na terenie Polski, za wynagrodzeniem ustalonym przez Strony w drodze negocjacji.

Planowany termin dostawy produktów wymienionych w Zadaniach nr 1-2: do dnia 30.11.2020 r.

Tabela nr 1

Lp.

Nazwa międzynarodowa produktu, postać farmaceutyczna i dawka

Jm.

Uwagi

1.

Pancreatinum 16.000 j. kaps. lub 25.000 j. kaps.

szt.

Składając Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym istnieje możliwość zaproponowania innej dawki produktu, którą Oferent mógłby objąć usługą przechowywania i cyklicznej wymiany

2.

Amiodaroni hydrochloridum 50 mg/ml – 3 ml roztwór do wstrzykiwań amp.

szt.

3.

Glyceroli trinitras 1 mg/ml roztwór do infuzji

szt.

4.

Gentamycinum 40 mg/ml roztwór do wstrzykiwań i infuzji amp.

szt.

5.

Phenpobarbitalum 100 mg tabl.

szt.

6.

Phenobarbitalum 15 mg czopki doodbytnicze

szt.

7.      

Neostigmini methylsulfas 0,5 mg/ml roztwór do wstrzykiwań amp.

szt.

8.      

Acetylo cysteinum 100 mg/ml roztwór do wstrzykiwań dożylnych amp.

szt.

9.      

Flumazenilum 100 mcg/ml roztwór do wstrzykiwań amp.

szt.

Składając Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym istnieje możliwość zaproponowania innej dawki produktu, którą Oferent mógłby objąć usługą przechowywania i cyklicznej wymiany

10.    

Heparyny drobnocząsteczkowe:

Dalteparinum natricum 7.500 j.m./0,3 ml amp.-strzyk. lub 12.500 j.m./0,5 ml amp.-strzyk.

szt.

11.    

Heparyny drobnocząsteczkowe:

Enoxaparinum natricum 80 mg/0,8 ml inj. amp.-strzyk.

szt.

12.    

Heparyny drobnocząsteczkowe:

Nadroparinum calcicum 2.850 j.m./0,3 ml amp.-strzyk. lub 5.700 j.m./0,6 ml amp.-strzyk.

szt.

13.    

Antytoksyna botulinowa monowalentna typu A, B i E lub

Antytoksyna botulinowa poliwalentna ABE 10 ml

szt.

14.    

Beclometasonum + Formoterolum 0,1 mg + 6 mcg/dawkę15. inhalacyjną – aerozol inhalacyjny, roztwór lub

Budesonidum + Formoterolum 160 + 4,5 mcg + mcg/dawkę inhalacyjną – proszek do inhalacji lub

Fluticasoni propionas + Salmeterolum 250 + 50 mcg – proszek do inhalacji

szt.

15.           

Ranitidinum 25 mg/ml amp.

szt.

16.           

Streptomycinum 1000 mg fiol.

szt.

17.    

Theophyllinum 300 mg 250 ml roztwór do infuzji

szt.

18.    

Physostigminum licum 0,5 mg/ml amp. 5 ml – roztwór do wstrzykiwań (1 kuracja tj. 140 mg)

szt.

19.    

Obidoximi chloridum 250 mg/ml amp. 1 ml inj. (1 kuracja tj. 850 mg)

szt.

20.    

Methylthionini chloridum 10 mg/ml po 10 ml inj. (1 kuracja 350 mg)

szt.

21.    

Opatrunki specjalistyczne 10 cm x 20 cm (± 5 cm) lub inne

szt.

Składając Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym prosimy o podanie parametrów zaproponowanego opatrunku (np. z czego jest wytworzony, jakie ma zastosowanie itp.)

22.    

Opatrunki specjalistyczne 20 cm x 20 cm (± 5 cm) lub inne

szt.

23.    

Opaska gipsowa 4 m x 15 cm wolnowiążąca lub inna

szt.

Składając Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym istnieje możliwość zaproponowania innego rozmiaru opatrunku, który Oferent mógłby objąć usługą przechowywania i cyklicznej wymiany

24.    

Czepek chirurgiczny niejałowy j.u.

szt.

 

25.    

Fartuch chirurgiczny z włókniny SMS niejałowy

szt.

 

26.    

Fartuch flizelinowy niejałowy

szt.

 

27.    

Maseczka chirurgiczna trójwarstwowa niejałowa

szt.

 

28.    

Ochraniacze na buty niejałowe

para

 

29.    

Rękawice chirurgiczne sterylne nr 7

para

 

30.    

Rękawice chirurgiczne sterylne nr 7,5

para

 

31.    

Rękawice chirurgiczne sterylne nr 8

para

 

32.    

Rękawice chirurgiczne sterylne nr 8,5

para

 

33.    

Rękawice diagnostyczne/zabiegowe nitrylowe/lateksowe niejałowe rozm. S

szt.

 

34.    

Rękawice diagnostyczne/zabiegowe nitrylowe/lateksowe niejałowe rozm. M

szt.

 

35.    

Rękawice diagnostyczne/zabiegowe nitrylowe/lateksowe niejałowe rozm. L

szt.

 

36.    

Rękawice diagnostyczne/zabiegowe nitrylowe/lateksowe niejałowe rozm. XL

szt.

 

Produkty lecznicze i wyroby medyczne, o których mowa w Zadaniach nr 1-2 muszą spełniać wymogi określone w:

    • dla produktów leczniczych - ustawie z dnia 06.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne, w szczególności muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu lub dokument potwierdzający wyrażenie przez Ministra Zdrowia zgody na dopuszczenie do obrotu bez uzyskiwania pozwolenia na produkt leczniczy oraz pochodzić z legalnego źródła dostaw,
    • dla wyrobów medycznych – ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych.

Produkty wymienione w Zadaniach nr 1-2 muszą posiadać w dniu dostawy do upływu terminu ważności nie mniej niż 80% okresu ważności określonego przez producentów tych produktów.

Informacje dotyczące ilości produktów oraz miejsce ich dostawy stanowią informacje niejawne o klauzuli „zastrzeżone” w rozumieniu aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i mogą być udostępniane wyłącznie osobom posiadającym odpowiednie uprawnienia, dlatego też zostaną one przekazane Oferentowi po uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia wymogów ww. ustawy.

Produkty będące przedmiotem niniejszego postępowania kupowane są w celu wprowadzenia ich do rezerw strategicznych w rozumieniu ustawy z dnia 29 października 2010 r. o rezerwach strategicznych. Stosownie do treści art. 3 ww. ustawy rezerwy strategiczne tworzone są i utrzymywane na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa i obronności państwa, bezpieczeństwa, porządku i zdrowia publicznego oraz wystąpienia klęski żywiołowej lub sytuacji kryzysowej, w celu wsparcia realizacji zadań m.in. w zakresie bezpieczeństwa i obrony państwa, złagodzenia zakłóceń w ciągłości dostaw służących funkcjonowaniu gospodarki i zaspokojeniu podstawowych potrzeb obywateli, ratowania ich życia i zdrowia, a także wypełniania zobowiązań międzynarodowych Rzeczypospolitej Polskiej. Dlatego też, produkty te muszą być utrzymywane w stałej gotowości do użycia, co może zostać zapewnione poprzez dokonywanie ich bieżącej wymiany.

  1. Obowiązki Oferenta związane z realizacją usługi będącej przedmiotem postępowania.
    • Wramach Zadania nr 1 Oferent będzie zobowiązany w szczególności do:
      1. Przechowywania produktów leczniczych w magazynie farmaceutycznym Oferenta zgodnie z wymogami ustawy z dnia 06 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania – dot. producentów lub rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej – dot. hurtowni farmaceutycznych.
      2. Przechowywania produktów leczniczych w magazynie farmaceutycznym Oferenta zgodnie z wymaganiami określonymi przez ich producentów.
      3. Wydawania rezerw przez 24 godz./dobę w przypadku wydania przez właściwego ministra decyzji o ich udostępnieniu.
      4. Wymiany produktów przeprowadzanej bezwynikowo z zachowaniem nienaruszalności stanu ilościowego przy uwzględnieniu zasady: w pierwszej kolejności złożenie produktów zastępujących wymieniane produkty a następnie wydanie produktów podlegających wymianie w celu ich zagospodarowania przez Oferenta. Wymiana będzie dokonywana tak, aby w każdym czasie trwania umowy do upływu terminu ważności produktów pozostało nie mniej niż 50% okresu ważności określonego przez ich producentów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość skrócenia okresu, o którym mowa powyżej. Wymiana produktów może być dokonywana na bieżąco, sukcesywnie i bez ograniczeń w ilościach określonych przez Oferenta w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu ww. zasad, tj. w szczególności nienaruszenia stanów ilościowych rezerw strategicznych.
      5. Informowania o trudnościach z dokonywaniem bieżącej wymiany produktów wynikających ze zmniejszenia popytu, podaży lub innych okoliczności mających wpływ na obrót tymi produktami, celem wspólnego dokonania ustaleń, co do dalszego postępowania. Powyższe dotyczy również konieczności zamiany produktów poprzez zastępowanie asortymentu rezerw innymi produktami w ramach jednej grupy rodzajowej, równoważnymi pod względem ilości, jakości i zastosowania lub właściwości.
      6. Odkupienia rezerwy w przypadkach, o których mowa w umowie lub przystąpienia Oferenta do ogłoszonego przez Agencję przetargu na sprzedaż produktów objętych usługą będącą przedmiotem umowy, w przypadku podjęcia przez organ tworzący rezerwy decyzji o jej likwidacji, po cenach zawartych w warunkach przetargu.
      7. Ochrony magazynu, w którym będzie przechowywana rezerwa strategiczna w zakresie ochrony przed dostępem do magazynu osób nieuprawnionych oraz zabezpieczenia przechowywanych rezerw przed kradzieżą, uszkodzeniem, zniszczeniem lub innym nieuprawnionym działaniem osób trzecich, z zastosowaniem ochrony fizycznej i zabezpieczeń technicznych dostosowanych do istniejących zagrożeń i posiadanej infrastruktury Oferenta.
    • W ramach Zadania nr 2 Oferent będzie zobowiązany w szczególności do:

      1. Oferent zobowiązany jest realizując dostawę produktów leczniczych zapewnić ich załadunek i transport spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.

      2. Oferent zobowiązany jest realizując dostawę wyrobów medycznych zapewnić ich załadunek i transport spełniający wymagania określone przez ich producentów.

  2. Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w aktualnie obowiązującym brzmieniu.

W ramach prowadzonego postępowania zgodnie z aktualnie obowiązującą ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, Oferentom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne, dotyczące asortymentu i ilości oraz miejsca dostawy (przechowywania) rezerwy, jak również inne informacje niezbędne do realizacji zamówienia po uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w aktualnie obowiązującym brzmieniu. Dlatego też, wymagane jest aby osoby reprezentujące Oferenta biorące udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych, nie rzadziej niż raz na 5 lat, zgodnie z postanowieniami  ww. ustawy, z tym jednak, iż kierownik Oferenta (kierownik przedsiębiorcy w rozumieniu art. 2 pkt 14  ww. ustawy) powinien posiadać co najmniej aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.

Z informacjami dotyczącymi ochrony informacji niejawnych można zapoznać się na stronie internetowej Agencji: www.arm.gov.pl, w zakładce informacje niejawne.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” oraz odbycia szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, należy kontaktować się z Pełnomocnikiem Prezesa Agencji Rezerw Materiałowych ds. Ochrony Informacji Niejawnych, tel. 22 36 09 107.

  1. Wymogi w stosunku do Oferenta:
    1. Oferent dostarczający produkty lecznicze musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 06 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne oraz wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania – dot. producentów lub rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej – dot. hurtowni farmaceutycznych.
    2. Oferent będący wytwórcą produktów leczniczych będących przedmiotem postępowania musi posiadać aktualne zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych wymienionych w Zadaniach nr 1-2 lub w przypadku hurtowni farmaceutycznej Oferent musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej obejmujące swoim zakresem produkty lecznicze będące przedmiotem zamówienia.
    3. Oferent musi spełniać wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie, o którym mowa w pkt III niniejszego ogłoszenia.
    4. Oferent musi spełniać wymogi ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie, o którym mowa w pkt V ppkt 6 niniejszego ogłoszenia.
    5. Pracownicy Oferenta, którzy będą uczestniczyli w realizacji przyszłej umowy, muszą być zatrudnieni przez Oferenta na podstawie umowy o pracę, o której mowa w Kodeksie Pracy.
    6. Agencja nie wyraża zgody na skorzystanie z instytucji pośrednika w obrocie produktami.
    7. Ponadto w ramach Zadania nr 1:
      1. Oferent musi posiadać odpowiednie pomieszczenia magazynowe do przechowywania produktów leczniczych spełniające wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania – dot. producentów lub rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej – dot. hurtowni farmaceutycznych, a także wymogi określone przez producentów produktów wymienionych w Tabeli nr 1 niniejszego ogłoszenia.
      2. Oferent będzie odpowiedzialny za nienaruszalność stanów ilościowych przyjętych na przechowywanie produktów.
      3. Oferent musi posiadać rozwiązania logistyczne oraz możliwość wytwarzania produktów - dot. producentów lub możliwość zakupu produktów - dot. hurtowni farmaceutycznych w ilościach, które umożliwią przeprowadzenie w sposób prawidłowy i terminowy wymianę produktów objętych postępowaniem w magazynie farmaceutycznym Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski.
      4. Produkty lecznicze, który będą zastępowały wymieniane produkty lecznicze muszą pochodzić z legalnego źródła dostaw i pozostawać w legalnym łańcuchu dostaw.
      5. Oferent musi zapewnić ochronę magazynu, w którym będą przechowywane rezerwy strategiczne, w zakresie ochrony przed dostępem do magazynu osób nieuprawnionych oraz zabezpieczenie przechowywanych rezerw przed kradzieżą, uszkodzeniem, zniszczeniem lub innym nieuprawnionym działaniem osób trzecich z zastosowaniem ochrony fizycznej i zabezpieczeń technicznych dostosowanych do istniejących zagrożeń i posiadanej infrastruktury Oferenta. Minimalna ochrona magazynu, jaką musi zapewnić Oferent polega na montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia, stanowiących najmniej zaawansowany dopuszczalny sposób ochrony (np. drzwi stalowe, kraty, zamki patentowe, kłódki, itp.). Pożądanym przez Agencję jest zapewnienie minimalnej ww. ochrony magazynu w połączeniu z:
        • bezpośrednią ochroną fizyczną - polegającą na stałym lub doraźnym dozorze pomieszczeń magazynowych lub na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych
          lub/i
        • elektronicznymi urządzeniami i systemami alarmowymi sygnalizującymi zagrożenie.
  2. Inne postanowienia.
    1. Postępowanie prowadzone będzie w drodze dwustopniowego zamkniętego przetargu, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w aktualnie obowiązującym brzmieniu. Agencja zaprasza do udziału w postępowaniu Oferentów, którzy przesłali Zgłoszenie udziału w postępowaniu oraz spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferenci, którzy zgłoszą swój udział w postępowaniu i spełnią określone przez Agencję warunki, otrzymają od Agencji zaproszenie do złożenia oferty (I etap postępowania). W drugim etapie postępowania prowadzone będą negocjacje warunków realizacji zamówienia, w szczególności negocjacje cenowe i negocjacje ostatecznej treści umowy z Oferentami, których oferty zostaną przyjęte. Negocjacje mogą być prowadzone w drodze bezpośrednich rozmów lub w formie korespondencyjnej.
    2. Z zasadami prowadzenia postępowań przetargowych dot. zakupu towarów i usług do medycznych rezerw strategicznych można się zapoznać na stronie internetowej www.arm.gov.pl oraz bip.arm.gov.pl w zakładce Rezerwy strategiczne – Rezerwy medyczne – Zakup towarów i usług do rezerw – Zasady udzielania zamówień.
    3. Ilości produktów, które Agencja zakupi oraz miejsce ich dostawy (przechowywania i wymiany) zostaną podane po wyrażeniu przez Oferenta woli współpracy z Agencją w omawianym zakresie oraz uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez Oferenta.
    4. Szczegółowe zasady współpracy pomiędzy Stronami określa projekt umowy, który zostanie Oferentowi przesłany wraz z zaproszeniem do składania ofert po spełnieniu wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez Oferenta.
    5. Oferent składa Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym według załączonego wzoru (Załącznik nr 1).
    6. Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO) Agencja informuje, iż:
      1. administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z przeprowadzeniem postępowania oraz w przypadku wyboru oferty przygotowaniem, zawarciem i realizacją umowy jest Agencja Rezerw Materiałowych z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 45, tel. 22 36 09 100, adres e-mail: kancelaria@arm.gov.pl;
      2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@arm.gov.pl lub tel. 22 36 09 237;
      3. dane osobowe osób, których dane dotyczą przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postepowania oraz w przypadku wyboru oferty przygotowania, zawarcia i realizacji umowy na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy o rezerwach strategicznych z dnia 29 października 2010 r.;
      4. dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przechowywane w Agencji w czasie prowadzenia postępowania oraz do czasu realizacji umowy w całości, dane nie będą udostępniane innym odbiorcom, a po ich wykorzystaniu przetwarzane będą dla celów archiwalnych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
      5. osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od Agencji dostępu do danych osobowych i ich sprostowania;
      6. w przypadkach określonych przepisami prawa osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo do:
        • żądania od Agencji usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”), jednak prawo do żądania usunięcia danych osobowych nie ma zastosowania w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne m.in. do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, jak również do celów archiwalnych w interesie publicznym oraz do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (por. art. 17 ust. 3 lit. b, d i e RODO),
        • ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przepisów, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
      7. w przypadkach określonych przepisami prawa nie przysługuje osobie, której dane dotyczą prawo do:
        • przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
        • sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych osoby, której dane dotyczą, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO;
      8. osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
      9. podanie Agencji danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu przeprowadzenia postępowania oraz w przypadku wyboru oferty przygotowania, zawarcia i realizacji umowy;
      10. dane osobowe przetwarzane przez Agencję nie podlegają automatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 RODO.
    7. Kryterium, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert jest cena – 100%:
      1. dla Zadania nr 1: cena = wartość zakupu (bez podatku VAT) + wynagrodzenie za usługę przechowywania wraz z dokonywaniem wymiany produktów (bez podatku VAT),
      2. dla Zadania nr 2: cena = wartość dostawy produktu (bez podatku VAT).
    8. Agencja informuje, że do udziału w postępowaniu przetargowym może nie zaprosić Oferenta, który w wyniku dokonanej przez Agencję oceny jest niewiarygodny.
  3. Zgłoszenie udziału w postępowaniu
    1. Zainteresowani Oferenci powinni złożyć formularz - Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym wg załączonego wzoru (Załącznik nr 1) wraz z kopią aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 5 zgłoszenia) w terminie do dnia 23.06.2020 r. w Agencji Rezerw Materiałowych, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa lub przesłać drogą elektroniczną na adres: kancelaria@arm.gov.pl
    2. Zgłoszenie udziału w postępowaniu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacji zawartych w zgłoszeniu Oferenta ARM nie będzie traktować jako oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
    3. Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia – Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej www.arm.gov.pl  w zakładce Aktualności – Ogłoszenia na zakup towarów do rezerw medycznychi.
Dodatkowych informacji o postępowaniu przetargowym można uzyskać pod nr telefonu: 22 36 09 311.

Załącznik nr 1 – zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym (rozmiar: 215 kB)

Informacja Drukuj Na górę
Zamknij Wytworzył: Agnieszka Gutowska (08.06.2020)
Pierwsza publikacja: Anna Grabińska (08.06.2020)
Ostatnia publikacja: Anna Grabińska (18.06.2020)
Program przeciw korupcji Powierzchnie magazynowe Język migowy Certyfikaty