[Archiwum] Wykonanie elementów składanej estakady kolejowej SEK-500 – rusztów chodnikowych: D – 8, D – 9 i D - 10
2020-01-20 11:16:40
Archiwum!
Ten dokument został przeniesiony do archiwum w dniu 05 lutego 2020 15:30, jego treść może być już nieaktualnaOgłoszenie o prowadzonym rozeznaniu rynku, poprzedzającym postępowanie na wykonanie elementów składanej estakady kolejowej SEK-500 – rusztów chodnikowych: D – 8, D – 9 i D – 10
Agencja Rezerw Materiałowych zwana dalej „Agencją” prowadzi rozeznanie rynku (poprzedzające wysłanie zaproszeń do składania ofert) na wykonanie elementów składanej estakady kolejowej SEK-500 – rusztów chodnikowych: D – 8, D – 9 i D – 10.
- Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elementów składanej estakady kolejowej SEK-500 – rusztów chodnikowych: D – 8, D – 9 i D – 10 o łącznej wadze mieszczącej się w przedziale od 50 do 60 ton. Wszystkie ruszty D-10 należy wykonać wraz z zestawem śrub łapkowych M16x40 klasy 8.8 (4 zestawy na 1 ruszt). Rysunki nr 05, 06 i 07 z Projektu wykonawczego elementów składowych składanej estakady kolejowej SEK – 500 dotyczące rusztów chodnikowych: D – 8, D – 9 i D – 10 stanowią załącznik nr 1, a przedmiar robót dla 1 szt. każdego z rusztów jest załącznikiem nr 2 do ogłoszenia.
- Przedsiębiorca wyłoniony w drodze niniejszego postępowania, z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany będzie do:
- wykonania rusztów chodnikowych: D – 8, D – 9 i D – 10 na podstawie:
- Projektu wykonawczego elementów składowych składanej estakady kolejowej SEK – 500,
- Projektu zabezpieczenia antykorozyjnego elementów składowych składanej estakady kolejowej SEK – 500,
- i zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych elementów składowych składanej estakady kolejowej SEK – 500;
- przewozu gotowych rusztów do ich docelowego miejsca przechowywania, tj. do magazynu znajdującego się na terenie województwa śląskiego;
- udzielenia gwarancji na wykonane rusztów chodnikowych (w tym na ich powłoki malarskie) na okres 10 lat.
- wykonania rusztów chodnikowych: D – 8, D – 9 i D – 10 na podstawie:
- Planowany termin realizacji usługi włącznie z dostawą wszystkich elementów do ich docelowego miejsca przechowywania: do 31 sierpnia 2020 r.
- Informacje dotyczące: ilości rusztów chodnikowych: D – 8, D – 9 i D – 10 przewidzianych do wykonania oraz miejsca dostarczenia gotowych wyrobów, niezbędne do przygotowania oferty stanowią informacje niejawne o klauzuli „zastrzeżone” w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji (Dz.U. z 2019 r. poz. 742) i mogą być udostępniane wyłącznie osobom posiadającym odpowiednie uprawnienia, dlatego też zostaną one przekazane Oferentowi po uzyskaniu przez ARM potwierdzenia spełnienia wymogów ww. ustawy.
- Zasady prowadzenia postępowania przetargowego
- Wybór Przedsiębiorcy, który zrealizuje przedmiotową usługę, nastąpi w drodze zamkniętego dwustopniowego przetargu.
- I etap postępowania przetargowego
- Agencja wysyła zaproszenia do złożenia oferty wraz z warunkami przetargu do wszystkich Przedsiębiorców, którzy wyrazili chęć współpracy i przesłali zgłoszenie udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem iż nie zaprasza się Przedsiębiorców, którzy:
- realizując zamówienie w zakresie rezerw wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania lub wobec których Agencja prowadzi postępowanie sądowe lub egzekucyjne w związku z nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy mającej za przedmiot rezerwy;
- według posiadanych przez Agencję informacji nie dają gwarancji należytego wykonania umowy ze względu na ich sytuację finansową lub inne okoliczności, w szczególności nie dają gwarancji należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania.
- Warunkiem przystąpienia do przetargu będzie wpłata na konto Agencji wadium przetargowego w wysokości określonej w warunkach przetargu oraz złożenie oferty w terminie i formie określonej w warunkach przetargu.
- Powołana w Agencji Komisja Przetargowa dokona oceny, czy złożone oferty spełniają wymagania formalne określone w warunkach przetargu i nie podlegają odrzuceniu.
- II etap postępowania przetargowego
- Do drugiego etapu postępowania dopuszcza się, co najmniej pięciu Oferentów, którzy spełnili wymagania formalne określone w warunkach przetargu oraz przedstawili najkorzystniejsze ekonomicznie warunki oferty. Jeżeli liczba Oferentów, którzy spełniają wymagania określone w zaproszeniu do złożenia oferty, jest mniejsza niż pięciu, Agencja zaprasza do drugiego etapu wszystkich Oferentów spełniających warunki postępowania.
- Komisja Przetargowa prowadzić będzie negocjacje cenowe w drodze bezpośrednich rozmów lub formie pisemnej oraz dokona wyboru najkorzystniejszej oferty. Negocjacje prowadzone będą w zakresie ceny za wykonanie 1 szt. rusztu chodnikowego D – 8, D – 9 i D – 10 (w zł bez podatku VAT).
- Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 412) o ochronie informacji niejawnych.
- W ramach prowadzonego postępowania, Oferentom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne dotyczące ilości oraz miejsca przechowywania towaru po uzyskaniu przez ARM potwierdzenia spełnienia przez Oferenta wymogów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742). Dlatego też, wymagane jest, aby osoby reprezentujące Oferenta biorącego udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną (kierownika jednostki organizacyjnej, ABW lub SKW) i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z zapisami ww. ustawy.
- Jeżeli Przedsiębiorca nie posiada pionu ochrony oraz Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych może wystąpić z wnioskiem do Prezesa ARM o przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Pełnomocnika Prezesa Agencji Rezerw Materiałowych ds. Ochrony Informacji Niejawnych. Wzór ww. wniosku dostępny jest na stronie internetowej Agencji: www.arm.gov.pl, w zakładce informacje niejawne. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”, proszę o kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Prezesa ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Agencji, tel. 22 36 09 381.
- Wymogi w stosunku do Przedsiębiorcy
- Przedsiębiorca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje, potwierdzone:
- Świadectwem Kwalifikacji do wykonywania stalowych konstrukcji mostowych zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami w zakresie: mostów kolejowych, kolejowo – drogowych i kładek dla pieszych oraz elementów wyposażenia mostów, wydanym przez Komisję Kwalifikacyjną Zakładów Wykonujących Stalowe Konstrukcje Mostowe, działającą na podstawie Decyzji nr 247 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 8 lip[ca 1991 r.,
- Certyfikatem Zgodności Zakładowej Kontroli Produkcji zgodny z normą PN-EN 1090-2.
- Personel spawalniczy Przedsiębiorcy musi posiadać odpowiednie certyfikaty zgodnie z normami PN-EN ISO 9606.
- Przedsiębiorca musi posiadać personel mający kwalifikacje w zakresie wykonywania zabezpieczeń antykorozyjnych konstrukcji stalowych lub kierowania/nadzorowania nad ich realizacją, potwierdzone odpowiednimi certyfikatami.
- Przedsiębiorca wystawi dokument, w którym stwierdzi, że wykonane wyroby są zgodne z wymaganiami podanymi w dokumentacji projektowej i poda wyniki badań. Dokument musi potwierdzić upoważniony przedstawiciel Przedsiębiorcy.
- Przedsiębiorca musi spełniać wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie, o którym mowa w pkt III.
- Przedsiębiorca zobowiązany jest do przeprowadzania wraz z Agencją corocznych przeglądów gwarancyjnych przez cały okres trwania gwarancji.
- Wymagane jest aby osoby zatrudnione przy realizacji umowy, które wykonywać będą prace montażowe oraz podpisujące w imieniu Przedsiębiorcy dokumenty niejawne były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), przez cały okres realizacji umowy.Wymagane jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości kwoty wniesionego wadium przetargowego.
- Przedsiębiorca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje, potwierdzone:
- Inne postanowienia
- Kryterium, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert jest cena za wykonanie przedmiotu zamówienia (w zł bez podatku VAT).
- Agencja oświadcza, że stosuje wymagania Systemu Zarzadzania Środowiskowego, którego celem jest utrzymanie zgodności z obowiązującym prawem z zakresu ochrony środowiska i stały postęp w dziedzinie zmniejszenia uciążliwości dla środowiska. Dokumentem wiodącym Systemu jest „Polityka Środowiskowa”.
- Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016) Agencja informuje, iż:
- Administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzonym rozeznaniem rynku jest Agencja Rezerw Materiałowych z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 45, tel. 22 36 09 100, adres e-mail: kancelaria@arm.gov.pl, zwana „Agencją”;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@arm.gov.pl lub tel. 22 360 92 37;
- dane osobowe przetwarzane będą w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego;
- dane osobowe będą przechowywane w Agencji przez 10 lat od chwili ich pozyskania, dane nie będą udostępniane innym odbiorcom, a po ich wykorzystaniu przetwarzane będą dla celów archiwalnych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn.zm.);
- osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od Agencji dostępu do danych osobowych, ich sprostowania;
- w przypadkach określonych przepisami prawa osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo do:
- żądania od Agencji usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”), jednak prawo do żądania usunięcia danych osobowych nie ma zastosowania w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne m.in. do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, jak również do celów archiwalnych w interesie publicznych oraz do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (por. art. 17 ust. 3 lit. b, d i e RODO);
- ograniczenia przetwarzania;
- przenoszenia danych, jednak prawo to nie ma zastosowania do przetwarzania, które jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
- w przypadkach określonych w art. 21 RODO osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych;
- osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych;
- podanie Agencji danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do włączenia „formularza zgłoszenia” do postępowania przetargowego.
- Zgłoszenie udziału w postępowaniu
- Zainteresowani Przedsiębiorcy, powinni w terminie do 5.02.2020 r. złożyć w Agencji Rezerw Materiałowych ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa, email: g.matkowski@arm.gov.pl i e.narewska@arm.gov.pl wypełniony formularz (zgłoszenie) wg załączonego wzoru (załącznik nr 1) wraz z kopią aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 6 zgłoszenia).
- Przesłanie zgłoszenia do udziału w postępowaniu nie jest uwarunkowane koniecznością posiadania na dany moment aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych.
- W przypadku o którym mowa w pkt 2, w formularzu zgłoszenia należy w pkt 8 wskazać osoby umocowane do reprezentowania Oferenta, dla których zostanie złożony wniosek o przeprowadzenie stosownego szkolenia w sprawie dostępu do informacji niejawnych.
- Zgłoszenie udziału w postępowaniu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacji zawartych w zgłoszeniu Oferenta Agencja nie będzie traktować jako oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Załącznik w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej www.arm.gov.pl w dziale Rezerwy strategiczne/Rezerwy techniczne/Zakup towarów i usług do rezerw/Ogłoszenia na zakup do rezerw technicznych - w treści niniejszego ogłoszenia.
- Dodatkowe informacje o postępowaniu przetargowym można uzyskać w Agencji Rezerw Materiałowych w Warszawie, ul. Grzybowska 45, tel. 22 36 09 150 lub 22 36 09 152.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Rysunki rusztów chodnikowych: D – 8, D – 9 i D - 10 (rozmiar: 1008.28 kB)
Załącznik nr 2 – Przedmiar robót (rozmiar: 241.91 kB)
Załącznik nr 3 – Formularz zgłoszenia udziału w postępowaniu przetargowym (rozmiar: 80.5 kB)